Procedura retur

CLIENTUL ARE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSELE IN TERMEN DE 14 ZILE CALENDARISTICE DE LA DATA PRIMIRII LOR FARA A I SE SOLICITA INVOCAREA UNUI MOTIV ANUME SI FARA A I SE IMPUTA VREUN COST ADITIONAL IN AFARA CELUI DE TRANSPORT CATRE SEDIUL NOSTRU, COST SUPORTAT INTEGRAL DE CATRE CLIENT. DEASEMENEA PENTRU A I SE RAMBURSA INTEGRAL CONTRAVALOAREA CUMPARATURILOR EFECTUATE PE SITEUL NOSTRU, CLIENTUL SE OBLIGA SA EXPEDIEZE PRODUSELE IN STAREA ORIGINALA IN CARE LE-A PRIMIT INCLUSIV AMBALAJE SI ACCESORII RECEPTIONATE ODATA CU PRODUSELE.

Romdiag se obliga sa rambursesze integral suma platita in termen de 14 zile lucratoare de la data receptionarii si verificarii starii produselor expediate pentru retur de catre client prin aceeasi metoda de plata prin care clientul a ales-o la cumparare.

IN CAZUL IN CARE PRODUSELE PREZINTA DEFECTE ADUSE DE CATRE CLIENT (ZGARAIETURI , LOVITURI, FOLIE PROTECTIE ECRAN LIPSA, AMBALAJE DETERIORATE, LIPSA ACCESORII ETC.), ROMDIAG ISI REZERVA DREPTUL DE A NU ACCEPTA RETURUL COLETULUI SI IMPLICIT REFUZUL DE A PLATI CLIENTULUI CONTRAVALOAREA ACESTUIA, URMAND A LUA LEGATURA CU CLIENTUL PENTRU A I SE RETURNA COLETUL DETERIORAT.

CLIENTUL RASPUNDE PENTRU METODA DE EXPEDIERE CATRE ROMDIAG A COLETULUI RETURNAT, PENTRU ASIGURAREA INTEGRITATII ACESTUIA PENTRU A NU FI DETERIORAT PE PARCURSUL TRANSPORTULUI CATRE NOI SI TOTODATA RASPUNDE SOLITAR PENTRU TAXELE AFERENTE EXPEDIERII COLETULUI CATRE NOI.

IN ACELASI MOD ROMDIAG RASPUNDE SOLITAR PENTRU COLETELE EXPEDIATE CATRE CLIENT .

RETURNAREA SUMELOR DATORATE PENTRU RETUR CATRE CLIENT SE FACE DOAR DUPA RECEPTIONAREA SI VERIFICAREA INTEGRITATII ACESTUIA !